Naturdrew.com.pl
(wchodzący w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.)
Postanowienia Ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.naturdrew.com.pl.W szczególności warunki zawierania i rozwiązywania umów (składania zamówień) oraz tryb postępowania reklamacyjnego. Właścicielem sklepu internetowego www.naturdrew.com.pl jest Dux Furniture Mateusz Rusin, ul. Wolności 69, 34-220 Maków Podhalański, NIP: 5521740541, zwanym dalej „Sprzedającym".
Adres poczty elektronicznej – kontakt@naturdew.com.pl
Niniejszy Regulamin zawiera:
§1 Określenie zakresu działalności
§2 Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym
§3 Warunki zawierania i rozwiązywania umów oraz realizacji zamówień
§4 Tryb postępowania reklamacyjnego
§5 Przetwarzanie i Ochronę Danych Osobowych
§6 Postanowienie Końcowe
Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:
Sprzedającym – należy przez to rozumieć właściciela serwisu
Konsumencie – należy przez to rozumieć, użytkownika lub kupującego będącego osobą fizyczną dokonującą rejestracji w Serwisie lub dokonującą zakupu jakichkolwiek produktów lub usług za pośrednictwem serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby.
Serwisie– należy przez to rozumieć platformę sprzedażową, prowadzoną przez Sprzedającego.
§1 Określenie zakresu działalności
1. Serwis umożliwia zakup oferowanych produktów, 24 godziny na dobę
2. Na stronie internetowej znajdują się dostępne towary, chyba że w opisie towaru wskazane jest, że towar nie jest dostępny.
3. Złożenie zamówienia wymaga akceptacji niniejszego regulaminu.
4. Zamówienie składa się za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka, a następnie potwierdzenie poprzez wybór opcji „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Wybór tej opcji oznacza, że Klient składa zamówienie i jest zobowiązany do zapłaty za wybrane przez siebie towary/usługi.
5. Składając zamówienie prosimy podać dane adresowe i kontaktowe, a także dokonać wyboru formy płatności.
6. Przez złożenie zamówienia przez Klienta zawarta zostaje umowa sprzedaży.
7. Sklep Natur-Drew wystawia dowody zakupu tj. paragony lub faktury VAT według wyboru Klienta, zgodnie z danymi zawartymi w zamówieniu.
8. Do wartości zamówienia zostaną doliczone koszty dostawy, zgodnie z wysokością podaną przed akceptacją zamówienia przez Klienta.
9. W trakcie składania zamówienia – do momentu jego zatwierdzenia, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, oraz w zakresie wybranego towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami na stronie.
10. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia które zawierać będzie:
a. Przedmiot zamówienia
b. Jednostkową oraz łączną cenę zamawianych produktów i usług w tym koszt dostawy i dodatkowe koszty (jeśli występują)
c. Wybraną metodę płatności
d. Termin płatności
e. Wybranego sposobu dostawy
f. Czas dostawy
11. W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych jest oznaczonych jako obowiązkowe.
12. Wysłanie przez Klienta zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym, zgodnie z treścią regulaminu.
13. Informacje o towarach podane na stronach internetowych sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
14. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma wiadomość e-mail "Potwierdzenie zakupu” zawierająca ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia.
a. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
b. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
15. Zamówienia wykonywane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi oraz reklamacji.
a. Zmiana wymiarów mebla
b. Kolory niestandardowe - wybrane przez klienta
c. Meble niestandardowy wykonany na specjalne zamówienie
16. Wnoszenie mebli nie jest po stronie kierowcy. Klienci są zobowiązani do zorganizowania pomocy do wniesienia Mebli.
17. W przypadku skórzanych wypoczynków - skóra naturalna wymaga używania co jakiś czas środka do impregnacji który natłuści pory skóry i sprawi że będzie odporna na zabrudzenia i rozciąganie. Zabrudzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem mebli skórzanych nie podlegają reklamacji. Guziki z tyłu spodni mogą spowodować przetarcie się skóry. Jeansy jak i inna odzież farbowana może na stałe przebarwić meble skórzane.
§2 Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym
§3 Warunki zawierania i rozwiązywania umów oraz realizacji zamówień
§ 4 Tryb postępowania reklamacyjnego
§5 Przetwarzanie i Ochrona Danych Osobowych
1. Sprzedający, będący administratorem danych osobowych, chroni dane osobowe Użytkowników. Podane przez Użytkownika dane mogą być przetwarzane wyłącznie dla celów określonych w Regulaminie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz celów określonych w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem www.naturdrew.com.pl/content/36-polityka-prywatnosci
§6 Postanowienie Końcowe
Sposób Użytkowania:
Mebel należy użytkować w pomieszczeniach gwarantujących zabezpieczenie przed czynnikami atmosferycznymi, o warunkach wilgotności powietrza 50-65% i temperaturze powietrza 20-+5 C. Chronić przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. Nie stawiać gorących naczyń na woskowanej powierzchni. Meble woskowane na początku użytkowania wydzielają charakterystyczny zapach wosku, co nie jest wadą produktu i z czasem minie. Świeżo nałożony wosk z uwagi na swe właściwości może się ścierać. Aby temu zaradzić należy kilkakrotnie wypolerować mebel suchą czystą ściereczką flanelową.Nie stawiać mebli przy grzejnikach , przy kominkach , nie wstawiać w łazienkach i saunach - takie użytkowanie może spowodowac ze meble bedą sie rozsychać.Meble otzrymaniu nalezy przechowywać w suchy miejscu ( nie nalezy przetrzymywac mebli w garażach,poieszczeniach gospodarczych,piwnicach gdzie jest duża wilgotnośc powietrza - która niekożystnie wpływa na meble )
Jako, że drewno jest surowcem naturalnym, pod wypływem zawartej wilgotności w powietrzu oraz temperatury rozszerza się i kurczy, jest to tzw. „praca drewna”. Optymalne warunki w pomieszczeniu to wilgotność w przedziale 50-65% i temperatura 200C ±5. Przy zbyt niskiej lub wysokiej wilgotności zachodzi ryzyko pęknięcia drewna. Zaleca się w szczególności w okresie zimowym, gdy wilgotność znacznie spada stosowania dodatkowego nawilżania w pomieszczeniu.
MEBLE WOSKOWANE POSIADAJĄ WYCZUWALNĄ STRUKTURĘ DREWNA ( Nie są to meble lakierowane - więc ich powłoka jest wyczuwalna ) Poniżej pokazane przykłady wyczuwalnej struktury Mebli woskowanych.
1) W chwili odbioru lub doręczenie mebla należy sprawdzić:
a) Czy wykonany mebel jest zgodny z zamówieniem
b) Czy mebel wraz z opakowaniem nie noszą jakichkolwiek śladów uszkodzeń
c) Czy mebel posiada wszystkie niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania elementy, takie jak: szuflady, drążki, uchwyty, nogi itp.
d) Sprzedający tylko dostarcza Meble - rozładunek i wnoszenie jest po stronie Klienta. Wszelkie usterki na odpowiedzialność osoby wnoszącej. Klient ma Prawo po dostarczeniu rozpakować meble i przed wnoszeniem sprawdzić, czy nie został uszkodzony podczas transportu.
2) Zasady użytkowania mebli
a) Meble powinny być używane zgodnie z ich przeznaczeniem.
b) Meble należy użytkować w pomieszczeniach zamkniętych, wietrzonych i nie narażonych na działanie szkodliwych czynników atmosferycznych oraz intensywnych promieni słonecznych.
c) Zaleca się użytkowanie oraz przechowywanie mebli w pomieszczeniach wolnych od wilgoci, nadmiernego przegrzewania i wychładzania. Odpowiednia temperatura dla mebli to 15-25 stopni C.
d) Minimalna odległość mebli od źródeł ciepła (grzejnik, piec, kominek, kuchenka itp.) powinna wynosić nie mniej niż 1 metr. Uwaga! Drewno jest materiałem palnym! Nie należy w pobliżu mebli używać otwartego ognia.
e) Meble przed czyszczeniem należy uprzednio odkurzyć.
f) Meble powinny być wypoziomowane, wszystkie elementy dokręcone i znajdować się w miejscu swojego przeznaczenia.
g) Meble są przeznaczone do użytkowania w warunkach domowych o wilgotności powietrza wahającej się w zakresie 45-60%.
h) Nierówności struktury i słoi, sęki, przebarwienia, szczeliny wgłębienia i pęknięcia są efektem ręcznej obróbki, stylizacją mebla oraz zachowaniem i pracą charakterystyczną dla drewna naturalnego.
i) W trakcie użytkowania na meblach w wyniku naturalnych właściwości mogą pojawić się odbarwienia w miejscach poddanych intensywnemu użytkowaniu oraz czyszczeniu.
j) Meble powinny być czyszczone środkami do struktur drewnianych nie zawierającymi alkoholu, rozpuszczalników i innych substancji żrących oraz takich które wnikają w powłokę.
3) Warunki gwarancji na meble Natur-Drew
Sprzedający, zwany dalej Gwarantem, zapewnia Państwu meble wysokiej jakości w pełni sprawne i funkcjonalne. Konstrukcja mebli sprawia, że są one trwałe, solidne i mogą służyć Państwu przez wiele, wiele lat. Warunkiem tego jest stosowanie się do zaleceń opisanych wyżej w punkcie 2. Zasady użytkowania mebli Natur-Drew. W przypadku ujawnienia się wady gwarantujemy zastosowanie się do poniższego świadczenia gwarancyjnego według określonych zasad.
a) Sprzedający wydaje kupującemu towar sprawny i kompletny.
b) Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty doręczenia lub odbioru mebla od Sprzedającego.
c) Reklamacja towaru musi się odbyć z załączonym dowodem zawarcia transakcji: paragonem fiskalnym, fakturą lub innym dowodem sprzedaży.
d) Sprzedający w momencie sprzedaży zobowiązuje się na wystawienie dokumentu zawarcia transakcji
e) Gwarancja nie obejmuje:
- Mebli uszkodzonych w wyniku nieostrożnego transportu i wnoszeniu mebli do lokalu.
- Mebli uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania.
- Użytkowaniu niezgodnym z informacjami ujętymi w pkt. 2. regulaminu tj.
- Mebli robionych na indywidualne zamówienie
a) zmiana koloru na inny niż w Ofercie,
b) zmiana wymiarów innych niż w Ofercie,
c) ogólna zmiana parametrów technicznych inne niż w ofercie.
Zasady użytkowania mebli:
- W przypadku uszkodzeń wynikłych z powodu samodzielnych napraw i przeróbek wykonywanych na własną rękę bez zgody i wiedzy producenta.
- Gdy wady były widoczne w momencie zakupu i kupujący był o nich informowany.
- Minimalnych różnic w strukturze elementów oraz ułożenia słoi i barw drewna.
- W wyniku naturalnego zużycia.
- Szkody wywołane przez działanie wysokiej temperatury i substancje żrące (alkohole, rozpuszczalniki).
- Szkody spowodowane przez zwierzęta i owady.
f) Reklamacje uznane za zasadne będą załatwione w terminie do 30 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia reklamacji do Gwaranta. W wyjątkowych przypadkach za zgodą Kupującego termin załatwienia reklamacji może być wydłużony.
g) Sposoby załatwienia reklamacji:
- W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest możliwa do usunięcia to w pierwszej kolejności Gwarant dokona naprawy wyrobu u Kupującego lub, po podjęciu uszkodzonego elementu wykona naprawy w zakładzie produkcyjnym i dokona zwrotu przedmiotu wolnego od wad.
- W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest nieusuwalna lub jej usunięcie miałoby negatywny wpływ na walory estetyczne lub funkcjonalne to za zgodą Kupującego załatwienie reklamacji nastąpi poprzez obniżenie ceny mebla, w którym stwierdzono wadę.
- W innych przypadkach świadczenie gwarancyjne będzie zrealizowane poprzez wymianę mebla na nowy, wolny od wad
h) O wyborze procedury gwarancyjnej decyduje Gwarant.
i) Jeżeli Kupujący uniemożliwi dokonanie naprawy wad usuwalnych, uważa się, że Kupujący zrezygnował z uprawnień wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej.
Warunki zakupu Mebli
Zamówienia poprzez allegro i na naszej stronie można składać 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. Firma ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia bez podania przyczyny. Przed zakupem klient powinien zapoznać się z regulaminem i zasadami ogólnymi Natur-Drew.
Wszystkie podane przez nas ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT. Do każdej transakcji dołączamy paragon fiskalny. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
Do cen nie jest doliczony koszt ewentualnego transportu. Klient może wybrać z pośród kilku opcji dostarczenia zakupionych mebli : odbiór osobisty, dostawa transportem producenta, dostawa poprzez firmę kurierską oraz firmę spedycyjną.
Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym umówieniu. W tym przypadku wyrównanie płatności następuje przy odbiorze.
Dostawa naszym transportem jest wyceniana indywidualnie .Jest uzależniona od odległości i ilości zakupionych mebli. Wyrównanie płatności następuje przy odbiorze mebli.
Wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej jest uwarunkowana aktualnym cennikiem firmy transportowej. Wysyłka następuje po przedpłacie. Przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera i w razie uszkodzenia należy spisać protokół szkodowy. Kurier nie wnosi mebli do mieszkania!
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany czasu realizacji zamówienia z powodów od niego nie zależnych. Klient będzie o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną. W przypadku wydłużenia czasu dostawy klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia. Podany czas realizacji zamówienia nie uwzględnia dni wolnych od pracy.
Każdy wysyłany przez nas mebel jest nowy, rzetelnie kontrolowany przed wysłaniem i bardzo dobrze zabezpieczony.
Zwroty mebli
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku ( DZ. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271 ) klient może odstąpić od zawartej umowy zakupu w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do klienta. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi, który zamówił produkt niestandardowy na indywidualne zamówienie. Zwrotom podlegają tylko meble standardowe, w standardowym wybarwieniu..
Zwracane meble muszą być w nienaruszonym stanie, nie nosić śladów użytkowania, mebel musi być czysty w oryginalnym opakowaniu, bezpiecznie zapakowany. W przypadku nie spełnienia tych warunków, produkt może nie zostać przyjęty. W obydwu przypadkach koszt dostawy mebli leży po stronie klienta. W przypadku zwrotu towaru jego równowartość zostanie zwrócona na podany przez klienta numer konta. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
Sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć mebli uszkodzonych. Zależy to od dobrej woli sprzedawcy. Można się umówić ze sprzedawcą, że zwrot nastąpi w ciągu kilku dni, należy jednak upewnić się przed dokonaniem zakupu, jakie są warunki zwrotów, czy sprzedawca zwraca pieniądze i odbierze mebel , czy wymieni na inne towary w tej samej cenie.
Regulamin i zasady ogólne Natur-Drew
Drogi kliencie!
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi instrukcjami i uwagami. Pozwoli to na bezproblemowe i długoletnie użytkowanie naszych produktów.
1) W chwili odbioru lub doręczenie mebla należy sprawdzić:
a) Czy wykonany mebel jest zgodny z zamówieniem.
b) Czy mebel wraz z opakowaniem nie noszą jakichkolwiek śladów uszkodzeń.
c)Czy mebel posiada wszystkie niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania elementy takie jak: szuflady, drążki, uchwyty, nogi itp.
2) Zasady użytkowania mebli Natur-Drew
a) Meble powinny być używane zgodnie z ich przeznaczeniem.
b) Meble należy użytkować w pomieszczeniach zamkniętych, wietrzonych i nie narażonych na działanie szkodliwych czynników atmosferycznych oraz intensywnych promieni słonecznych.
c) Zaleca się użytkowanie oraz przechowywanie mebli w pomieszczeniach wolnych od wilgoci, nadmiernego przegrzewania i wychładzania. Odpowiednia temperatura dla mebli to 15-25 stopni C.
d) Minimalna odległość mebli od źródeł ciepła (grzejnik, piec, kominek, kuchenka itp.) powinna wynosić nie mniej niż 1 metr. Uwaga! Drewno jest materiałem palnym! Nie należy w pobliżu mebli używać otwartego ognia.
e) Meble przed czyszczeniem należy uprzednio odkurzyć lub odmuchać.
f) Meble powinny być wypoziomowane, wszystkie elementy dokręcone i znajdować się w miejscu swojego przeznaczenia.
g) Meble są przeznaczone do użytkowania w warunkach domowych o wilgotności powietrza wahającej się w zakresie 45-60%.
h) Nierówności struktury i słoi, sęki, przebarwienia, szczeliny wgłębienia i pęknięcia są efektem ręcznej obróbki, stylizacją mebla oraz zachowaniem i pracą charakterystyczną dla drewna naturalnego.
i) W trakcie użytkowania na meblach w wyniku naturalnych właściwości mogą pojawić się odbarwienia w miejscach poddanych intensywnemu użytkowaniu oraz czyszczeniu.
j) Meble powinny być czyszczone środkami do struktur drewnianych nie zawierającymi alkoholu, rozpuszczalników i innych substancji żrących oraz takich które wnikają w powłokę.
3) Warunki gwarancji na meble Natur-Drew
Sprzedający, zwany dalej Gwarantem, zapewnia Państwu meble wysokiej jakości w pełni sprawne i funkcjonalne. Konstrukcja mebli sprawia, że są one trwałe, solidne i mogą służyć Państwu przez wiele, wiele lat. Warunkiem tego jest stosowanie się do zaleceń opisanych wyżej w punkcie 2. Zasady użytkowania mebli Natur-Drew. W przypadku ujawnienia się wady gwarantujemy zastosowanie się do poniższego świadczenia gwarancyjnego według określonych zasad.
a) Sprzedający wydaje kupującemu towar sprawny i kompletny.
b) Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty doręczenia lub odbioru mebla od Sprzedającego.
c) Reklamacja towaru musi się odbyć z załączonym dowodem zawarcia transakcji: paragonem fiskalnym, fakturą lub innym dowodem sprzedaży.
d)Sprzedawca w momencie sprzedaży zobowiązuje się na wystawienie dokumentu zawarcia transakcji
e)Gwarancja nie obejmuje:
- Mebli uszkodzonych w wyniku nieostrożnego transportu i wnoszeniu mebli do lokalu.
- Mebli uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania.
- Użytkowaniu niezgodnym z informacjami ujętymi w pkt. 2. regulaminu tj.
Zasady użytkowania mebli Natur-Drew
- W przypadku uszkodzeń wynikłych z powodu samodzielnych napraw i przeróbek wykonywanych na własną rękę bez zgody i wiedzy producenta
- Gdy wady były widoczne w momencie zakupu i kupujący był o nich informowany
- Minimalnych różnic w strukturze elementów oraz ułożenia słoi i barw drewna
- W wyniku naturalnego zużycia
- Szkody wywołane przez działanie wysokiej temperatury i substancje żrące (alkohole, rozpuszczalniki)
- Szkody spowodowane przez zwierzęta i owady
f) Reklamacje uznane za zasadne będą załatwione w terminie do 30 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia reklamacji do Gwaranta. W wyjątkowych przypadkach za zgodą Kupującego termin załatwienia reklamacji może być wydłużony.
g) Sposoby załatwienia reklamacji:
- W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest możliwa do usunięcia to w pierwszej kolejności Gwarant dokona naprawy wyrobu u Kupującego lub, po podjęciu uszkodzonego elementu wykona naprawy w zakładzie produkcyjnym i dokona zwrotu przedmiotu wolnego od wad.
- W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest nieusuwalna lub jej usunięcie miałoby negatywny wpływ na walory estetyczne lub funkcjonalne to za zgodą Kupującego załatwienie reklamacji nastąpi poprzez obniżenie ceny mebla, w którym stwierdzono wadę.
- W innych przypadkach świadczenie gwarancyjne będzie zrealizowane poprzez wymianę mebla na nowy, wolny od wad.
h) O wyborze procedury gwarancyjnej decyduje Gwarant.
i) Jeżeli Kupujący uniemożliwi dokonanie naprawy wad usuwalnych, uważa się, że Kupujący zrezygnował z uprawnień wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej.