1. CZY MOŻE ZMIENIĆ SIĘ CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Czas realizacji zamówienia podany przy produktach to optymalny czas, w jakim możemy dane zamówienie zrealizować.
Dni podane przy produktach to dni robocze, które należy liczyć od poniedziałku do piątku.
Bardzo często wysyłamy towar do klienta wcześniej, niż jest to założone przy produkcie.
Zawsze o wszelkich zmianach informujemy klienta poprzez e-mail lub telefonicznie.
2. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZAMÓWIENIA MEBLI NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE?
Tak, ale jedynie meble z naszej oferty, ze zmianą wymiarów.
3. W JAKI SPOSÓB DOSTARCZANE SĄ MEBLE?
Praktycznie wszystkie meble (poza łóżkami, stołami, ławami, toaletkami) dostarczane są w całości.
4. SCHEMAT WYMIARÓW
Wszystkie wymiary naszych mebli liczone są po zewnętrznej stronie korony tj. wysokość, szerokość, głębokość. Przy komodach wymiary liczone są po zewnętrznej stronie blatów.
PRZYKŁAD:
W tej sprawie proszę kontaktować się z biurem odnośnie ustalenia szczegółów zamówienia.
5. W JAKI SPOSÓB ZAPŁACIC ZA ZAKUPY?
Za zakupy można zapłacić przelewem na numer konta podany podczas składania zamówienia oraz widoczny na podstronie Kontakt.
Można również wybrać opcje zapłaty za pobraniem u kierowcy, po wcześniejszej wpłacie zaliczki.
Kwota zaliczki uzależniona jest od kwoty oraz ilości zamówienia.
6. CZY JEST MOŻLIWOŚC WYSYŁKI TOWARU POD INNY ADRES NIŻ ADRES FAKTURY?
Oczywiście istnieje taka opcja. Proszę tyko zaznaczyć to podczas składania zamówienia lub poprzez e-mail.
7. CZY MOGĘ ZAMÓWIC TOWAR INACZEJ NIŻ PRZEZ SKLEP?
Jeżeli zamówienie przez sklep jest zbyt kłopotliwe, można zamówić towar poprzez e-mail.
Wiadomość prosimy wysłać na adres e-mail widoczny na podstronie Kontakt.
Jest to również adres, pod którym można zadawać wszelkie pytania i kontaktować się z naszymi konsultantami.
8. JAK JEST GWARANCJA NA ZAKUPIONE MEBLE?
Wszystkie meble w naszym sklepie objęte są 24-miesięczną gwarancją.
9. JAKA JEST STRUKTURA MEBLI?
Meble woskowane posiadają wyczuwalną strukturę (nie są to meble bejcowane i lakierowane, więc ich struktura jest wyczuwalna).
Poniżej pokazana struktura drewna mebli woskowanych.
UWAGA - Meble woskowane po dostarczeniu są zapakowane w folie stretch. Po otrzymaniu należy je w miarę szybko rozpakować, aby wosk pod wpływem powietrza się utlenił, czyli stwardniał. W przypadku nie odpakowania, meble mogą się "zapocić".
10. JAKI JEST KOSZT DOSTAWY MEBLI?
Koszt transportu jest podany przy każdym z mebli. Meble staramy się dostarczać własnym transportem. Koszt transportu jest dopasowany do każdego mebla z osobna. Mniejsze meble wysyłamy na paletach firmami kurierskimi zgodnie z opłatą przewoźnika.
Nasza firma tylko dostarcza meble - rozładunek i wniesienie jest po stronie Klienta.
Wszelkie usterki na odpowiedzialność osoby wnoszącej.
Klient ma prawo po dostarczeniu rozpakować meble i przed wniesieniem sprawdzić, czy nie zostały uszkodzone podczas transportu.